מהם סוג המכנסיים הקצרים שגברים יכולים ללבוש בקיץ הקרוב

מהם סוג המכנסיים הקצרים שגברים יכולים ללבוש בקיץ הקרוב
25/02/2020, הועלה על ידי Alanic Global
מכנסיים קצרים לא היו רק צורה תלבושת ראויה עבור הנער דאפר. אם כי חלק גדול מכך חולל מהפכה בעשורים האחרונים, וחלק גדול מהעולם הראשון מתייחד עם חברת ההכנה שהחזירו מכנסי קיץ, לא רק בלבוש רגיל, אלא אפילו לצוות אותם עם כפתור מתאים למטה חולצת טריקו למקום העבודה בחודשי הקיץ הבוערים. למרות שהרבה מבקרים מאמינים שלעולם אין זמן מתאים לגברים ללבוש מכנסיים קצרים בפומבי, העובדה היא שהמחשבה על מכנסיים קצרים בספורט בחודשי הקיץ לא רק דלשה את דרכה לאופנה קונבנציונאלית, אלא הרבה הכנות ו תרבות הדנדיס מוציאה את השיגעון הזה מהחוף ומחוצה לטניס.

מהם סוג המכנסיים הקצרים העומדים לרשות יצרני בגדים בסיטונאות:
מכנסיים קצרים עם אזיקים/פניות
מכנסיים קצרים חכמים יגיעו לעיתים עם אזיקים או מפנים שיכולים להיות פרטים קטנים וטובים כאשר מכנסיים קצרים ספורטיביים.

מכנסיים קצרים משובצים
בדרך כלל עשויים מדרס, הם מפותחים מכנסיים קצרים ארוגים שהפכו למסיכות בתרבות ההכנה.
מכנסי עור קצרים
ברחבי העולם, דברים רבים שלדראוזה הם סוג של מכנסיים קצרים בגרמניה, אך זה לא יכול להיות רחוק מהאמת. הם ספורטיביים רק באזורים של בוואריה ומינכן במהלך אוקטוברפסט במינכן. או אחרת, לא תקבלו שום גבר גרמני שמכבד את עצמו, מכנסי עור קצרים אלה בכל עת אחרת.

מכנסי רכיבה על אופניים
מיוצר כדי להפחית את המריחה בזמן רכיבה על אופניים, מדובר במכנסיים קצרים סטרץ ‘ארוכים, עם תוספת באזור שמגיע במגע עם האוכפים. עם זאת, לא חיוני לרכיבות על אופניים רגילים, אתה בהחלט רוצה אותם לסיורים מורחבים. חוץ מזה, אל תשים אותם לשום דבר אחר.
מכנסי צ’ינו קצרים
רק גרסת קיצוץ של מכנסי חאקי או צ’ינוס הנודעים, הם היו בתחילה לשימוש על ידי צבא ארה”ב בעת ששימשו מעבר לים בפיליפינים. אם אתה לוקח הפסקה בפיליפינים אם אתה שוכן באזור אקלימי דומה, מכנסי צ’ינו קצרים הם בחירה נהדרת ללבוש מזדמן, אם לא להדביק על ידי צ’ינוס ארוך.

בעלי עסקים ומוכרים שרוצים לכלול בגדים סיטונאיים בהתאמה אישית, בין אם מדובר במכנסיים קצרים, חולצות או כל ביגוד אחר לחנות שלהם, יכולים ליצור קשר עם אחד היצרנים הפופולריים. עברו על האוסף המשמעותי שלהם, בחרו את היצירות הנדרשות וציינו את דרישתכם בתפזורת, צוות התמיכה יסייע לכם בשאר.

תגיות:
בגדים סיטונאיים בהתאמה אישית
יצרני מכנסיים לגברים
מכנסיים לגברים ארה”ב
מכנסי גברים בסיטונאות
יצרני בגדים סיטוניים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

נימוס ז’קט ג’ינס: אלה המדיניות שיש לעקוב אחריה

ז’קט ג’ינס נימוס: אלה המדיניות לעקוב אחריהם
02/06/2022, הועלה על ידי Alanic Global

בעוד שמעילי ג’ינס היו בסגנון ומחוצה לו לעתים קרובות ולמעשה מספר רב של פעמים, זה 2022, אל תדאג, ללבוש מעילי ג’ינס מקובל לחלוטין היום! הם על מגמה ומאוד בסגנון!
עם זאת, אינך יכול לשתף פעולה עם ז’קט ג’ינס עם כמעט כל דבר מהמלתחה שלך. אתה צריך להיות חכם ולהקפיד לבחור את הפריטים כדי להתאים אותם איתם.
וודא שאתה מכיר את ה- DOS האלה ואל תעשה לפני שתספק אחד מול חבריך או חברה שלך!
לכו על מעילים במצוקה
מעילים במצוקה יוצרים די באזז בימינו. זה הזמן של חורים, חתכים וחוטים הבולטים ממקטורן הג’ינס, זמן הספורט ‘ז’קט ג’ין במצוקה’. יצרנית בגדים ידועה מביאה אוסף מגניב של ביגוד סיטונאי אירופה, כולל מעילי ג’ינס אלגנטיים במצוקה!
אל תיפול לפיתוי ” צבעים שונים ”
וודא שאתה תמיד בוחר גוונים כחולים או שונים של כחול, למרות שצבעים אחרים זמינים, שכן כחול נחשב תמיד כקלאסי.
עשה צוות עם צ’ינוס
צ’ינוס תמיד עובד טוב עם ז’קט ג’ינס. למעשה, בכל פעם בספק, בחרו בצ’ינוס. הם עוזרים ביצירת ניגודיות גדולה יותר מכיוון שהמרקם שאיתו הם מגיעים שונה מאוד מזה של ז’קט ג’ינס. רק וודא שלעולם לא תבחר את אותו צבע לשניהם. למשל, זוג צ’ינו כחול כהה הוא לא-לא גדול עם ז’קט ג’ינס כחול כהה. עם זאת, בזכות הניגודיות במרקם, אתה יכול להתקרב!
אל תתאמץ בצבע
עדיין חי בתקופות בהן ז’קט ג’ינס קל עם זוג ג’ינס תואם נחשב למגניב? תתעורר כל כך הרבה זמן הם הימים ההם! זהו עידן הניגודיות. אם אתה שוקל מעיל ג’ינס כחול דהוי, אז מועדון אותו עם מכנסי ג’ינס צבעוניים שחורים או אינדיגו. באופן דומה, אם זה מעיל צבע כהה יותר, אז שותף אליו עם מכנסי ג’ינס בצבעים בהירים יותר.
בחר בכושר נוח
כמו עם כל חתיכת בגדים אחרת, תמיד וודא שג’קט הג’ין שלך מתאים לך פשוט מושלם. זכור זאת, ז’קט ג’ינס חייב להיות תמיד מתאים, ולעולם לא צריך להיות הדוק מדי. מכיוון שג’ינס הוא חומר די קשה, אם אתה לובש אותו חזק מדי, הוא יגביל את התנועה שלך, מה שבתורו ייראה מביך לכל הסובבים אותך. מצד שני, אם אתה לובש את זה משוחרר מדי, אז תעשה רושם של ללבוש את בגדי אביך.
תגיד לא לחולצות כפתור או צווארון
כמובן שאתה יכול להתנסות, אבל אז חולצת טי צווארון או כפתור יחד עם ז’קט ג’ין אינה מפורסמת מדי. חולצת הטי תהיה אי התאמה מוחלטת עבורו והתלבושת שלך בהחלט לא תרגיש או תיראה טבעית במיוחד. אפילו אם אתה הולך ללא דאגות, עם גישה ” לא היה אכפת לי פחות ”, עדיין רעיון יהיה לוודא שחולצת הטי כפתור שלך נותנת ויברציות מזדמנות ואינן משהו שדורש עניבה או קשת.
האם אתה סוחר שמעוניין לקבל אוסף בגדים יוצא דופן משלך? הקפד ליצור קשר עם אחד מספקי הבגדים המפורסמים ביותר בהתאמה אישית!
תגיות:
יצרנית בגדים אירופה
יצרני בגדים באירופה
יצרני עיצוב בגדים בהתאמה אישית
ספקי בגדים בהתאמה אישית
סיטונאות בגדים בהתאמה אישית
ביגוד סיטונאי אירופה
יצרני בגדים סיטוניים באירופה
בגדים בהתאמה אישית סיטונאית
יצרני בגדים בהתאמה אישית סיטונאית

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

בואו לשנות את ה- DO של ה- DO ו- NONS של סטיילינג של חותלות האימון הסיטונאיות

בואו לשנות את ה- DO של ה- DO ואל תמצית את סטיילינג את חותלות האימון הסיטונאיות
08/11/2018, הועלה על ידי Alanic Global
זה לא מגמה חדשה ללבוש את החותלות; עם זאת, ההגדרה של החלקה אליהם השתנתה. הייתה תקופה שלבישת החותלות רק הייתה מוגבלת למבריק, מבריק או מפוארים. כעת, המגמה קיבלה תפנית מעוותת והנשים מתמקדות הרבה יותר בחותלות הכושר הגמישות, אלסטיות ונוחות. בהצהרה על הצהרת סגנון Athleisure, ה- Wear Essentials Essentials הגיעו לתעשיית הבגדים המיינסטרים, ודוחפים נשים לתפוס את סגנון הלבוש הקונבנציונאלי.

כעת, המוכרים המציאו מגוון רחב של אוסף חותלות כושר שנעות בין המודפסים, לחותלות רשת, הצבע חסום, קפרי חתוך והרבה הרבה יותר מגוונים מספיק כדי להילחם למפגשי הכושר, שיעורי יוגה וגם למסיבות ויציאות מזדמנים.

אבל יתכן שלא תהיה בטוח לחלוטין לגבי הנימוסים ללבוש את חותלות האימון, וכך הבאנו כמה מה- DO ו- DON כדי לנסות את חותלות האימון הסיטונאיות בביטחון.

תן זריקה למתמודד עם התאמה
יכול להיות שיש לך רעיון שביצוע הסגנון המתאים יהיה משהו מוגזם ומיושן. אבל זה תמיד הומלץ על ידי בלוגרי האופנה, וגם הסלבס נוקטים בכך. מכאן, כדי להכניס שינוי חדשני, אתה בהחלט יכול לנסות את הסגנון המתאים להתאים כשאתה מצוות את הכושר המודפס או חותלות צבעוניות יחיד עם סוגים דומים של סוגים בכל סגנון.
התיאום חשוב
עליכם לזכור כי החותלות והחלקים או הז’קט שאתם לובשים הם בתיאום ובסנכרון, וכך עליכם ללבוש את החותלות המודפסות או חותלות צבעוניות המשלימות את הצמרות או טי שאתם לובשים איתו. אם אתה לובש משהו מחוץ למקום, התלבושת הופכת לחוטם.
שחק עם שכבות מהנות
תן קצת פרופורציה לתלבושת שלך כשאתה צוות את החותלות עם מספר שכבות שובבות וצבעוניות. הוסף אליו את הטי עם ז’קט ג’ינס או מעיל עור, או קל ללבוש את גופייה עם חולצות טריקו של צ’אמברי או פלנל מעל זוג החותלות שאתה לובש. זה יציע מעט נפח לתלבושת לשינוי גדול.
אל תהיה דביק מדי עם החלק העליון
אם אתה רוצה ללבוש תלבושת מחמיאה, אתה צריך לנסות טי מרופד או טופ שיש לו צללית טובה. זוג החותלות שנוצרו על ידי אחד מיצרני בגדי הכושר הסיטונאים המובילים עצמם הוא הדוק ולכן אינך יכול ליצור משהו מאוד מחוץ למקום עם החלק העליון או הלבשה עליונה.

מגפיים גבוהים נראים טוב
אתה עלול להשתעמם עם אותם נעלי ספורט ישנות ששולבו עם חותלות היוגה או הכושר בשיעורי האימון ומחפשים שינוי כלשהו. אתה יכול לחבר את החותלות עם המגפיים הגבוהים העולים בירך שמשלימים זה את זה בצורה מושלמת ונראים מתאימים למסיבות.
ללכת גדול מדי עם צמרות
אתה יכול לצאת מהקליפה שלך ולנסות משהו פאנקי ומרושל. ללבוש את הטיזים הגדולים והמרושנים עם החותלות המותאמות הדוקות, ונראה מתנדנד לחלוטין עם האיזון הטוב ביותר של התלבושות.
יבול שנאניגנים עליונים
יש לספק את החותלות המותניות הגבוהות את הטוויסט הרטרו הנדרש הרבה כשאתה מזדווג אותם עם צמרות היבול שחזרו שוב לתרחיש האופנה. כמו כן, רכשו את טיז היבול של חדר הכושר המיוצר על ידי ספקי הלבשה כושר סיטונאי נחשב ולובשים אותם עם מכנסי חדר כושר וחותלות לשיעורי כושר.

תגיות:
יצרני בגדי כושר
לבוש כושר סיטונאי
ספקי לבוש כושר סיטונאי
יצרני בגדי כושר סיטונאיים
חותלות אימון סיטונאיות

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

דפוסי אביב שיקיים כדי לעבור לג’ינס שלך

דפוסי אביב טרנדיים כדי לעבור לג’ינס שלך
24/04/2020, בהוצאת Alanic Global
נשים כמו הג’ינס שלהן. שום דבר לא יכול פשוט להגיע טוב יותר לחתיכת השמים הזו של הג’ינס. עם זאת, יש גם לבוש מתאים אחר באביב המשכנעים באופן דומה מספיק, כמו גם יתאימו לחלוטין לבוש בעונת המשמרת שלך.

למען האמת, אחד ממפיקי הבגדים הבולטים פלורידה הציגה אוסף לבוש מובהק שתוכלו בהחלט לבדוק. מכאן שנגלה על ההרכבים המספיקים כדי להחליף את אהבת הג’ינס הרב שנתי.
חצאיות ג’ינס
כפי שנאמר מכנסי ג’ינס צריכים ללכת לפנות מקום לחצאיות הג’ינס הארוכות שהושפעו. הסגנון של שנות ה -80 הוא אידיאלי לימי האביב ההם כאשר אתה רוצה להתנדנד בתלבושת שהיא נשית דומה כמו גם מסוגננת. אתה יכול פשוט ללבוש טופ פרחוני שרוול די עם החצאית כמו גם מגפיים חומים כהים כדי לייצר תלבושת אופנתית.

מכנסי ברמודה
בין אם כחלק מלבוש או סתם לבד, מכנסי הברמודה בהחלט יהיו הבגדים הבולטים של המראה האביב 2020. האמינו על מכנסיים קצרים בצבעי הפסטל כמו ירוק נענע, ורוד או אפילו כחול. אתה יכול לעצב את אלה עם בלאי עליון מקסים כמו קרדיגן עם צווארון פיטר פן או אפילו סווטשירט סוער עם אפליקציה המתווה סביב הגב!
חותלות
אה, זוג המכנסיים למדי האלה יש נטייה לעשות קאמבק. כל כך גמיש ועם זאת ייחודי. לחותלות 2020 העכשוויות לתלבושת הנינוחה יש חריץ לאורך הקרסול, מה שמופק את זה ללבוש עם זוג המגפיים המועדפים עליכם. ללבוש העליון אתה יכול פשוט להישאר עם חולצת טריקו סאטן כמו גם בלייזר מצויד כדי לייצר לבוש מתאים לסביבת עבודה.

Alanic ברחבי העולם · דפוסי אביב טרנדיים כדי לעבור לג’ינס שלך
סטים סרוגים
אלה בסופו של דבר היו בולטים בקרב הנשים המטרופוליניות בדיוק מכיוון שאלו נוחות כמו גם מסוגננות. ימי האביב הספציפיים קרים ובכך למסמר את התלבושת ליום בו תוכלו פשוט לקשט סט סרוג בגוון עירום שופע של גוון פסטל מהנה. אל תצליחו לזכור לעצב את זה עם זוג עקבים רצועות נוצצות.
בעלי עסקים שרוצים לכלול בגדי נשים מסוגננים בחנות שלהם יכולים ליצור קשר עם אחד ממפיקי הבגדים הבולטים לאס וגאס. כל מה שאתה הדרישה לעשות הוא לחפש עם אוסף הבגדים ההרחבה אי פעם. בחר את החלקים הדרושים וכן ציין את הצרכים בתפזורת לצוות הסיוע לזה.

תגיות:
מפיצי בגדים סיטוניים בפלורידה
בגדים סיטוניים בפלורידה
בגדים סיטוניים בלאס וגאס
יצרני בגדים סיטוניים בלאס וגאס
בגדי אימון סיטונאיים בלאס וגאס
בגדי יוגה בפלורידה

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות