הפסקת קפה: משאבת איזבל

משאבת ג’ונסטון ומרפי זו נראית נהדר – במיוחד בהתחשב בכך שמשאבות חומות פשוטות יכולות להיות כל ג’רזי סלטה ויגו כך קשות למצוא. אני אוהב את האינסטפ הא -סימטרי ואת העקב הקלאסי 3 ″. הם זמינים בבראון, שחור ונמר תמורת 228- $ 248 $ בזאפוס ובנורדסטרום. עדכון המשאבה של ג’ונסטון ומרפי איזבל: לנורדסטרום יש את החום והשחור במחיר של 198 דולר. הנה משאבה דומה אך ג’רזי סאו פאולו זולה יותר; הנה עוד משאבה חומה. (L-all)
פוסט זה מכיל קישורי סניפים ו- Corporetet® עשויים להרוויח עמלות לרכישות שנעשו באמצעות קישורים בפוסט זה. לפרטים נוספים ראה כאן. תודה רבה על תמיכתך!
אנו משתתפים בתוכנית Amazon Services LLC Associates, תוכנית פרסום שותפים שנועדה לספק לנו אמצעים להרוויח עמלות על ידי קישור ל- Amazon.com ואתרים קשורים.
מכירות בגדי עבודה של הערה עבור 9.23.22 (המועדפים עלינו מודגשים!):
אן טיילור – 30% הנחה על הרכישה שלך (חלות בהכללות).
Amour Vert-מכירת סוף העונה, עד 50% הנחה (נהדר לחולצות משי ובגדים ידידותיים לסביבה).
רפובליקת בננה-אירועים ומשפחה חצי שנתיים, 40% הנחה על רכישת מחיר מלא!
מפעל הרפובליקה בננה-אירוע חברים ומשפחה חצי שנתי, 50% הנחה על רכישה!
J.Crew – 30% הנחה הנחה על סגנונות מכירה
מפעל J.Crew – עד 50% הנחה על הכל; כל הג’ינס 49.95 $; 15% הנחה הנחה על חולצות, חולצות ונעליים
לופט – 50% הנחה על הכל ומשלוח בחינם!
M.M. Lafleur – חסוך עד 80%
ניימן מרקוס – מכירת שיחות אחרונה, עד 75% הנחה!
נורדסטרום – מכירת הקיץ פועלת! חסוך עד 60% עד 9/12
SAKS השדרה החמישית – מכירת מעצבים, עד 70% הנחה!
ויקטוריה’ס סיקרט-חסוך 40-70% על 1000 סגנונות מכירה

מכירות אחרות של הערה:
באפי – עד 35% מהמצעים שלהם
מצנח-חסוך עד 40% הנחה על פריטי ג’רזי קשיווה רייסול סיכוי אחרון

כמה מהפוסטים האחרונים שלנו כאן ב- Corpororette …
12 עדכונים קלים למשרד

דרכים קלות לזכור לקחת את התרופות שלך

מה לקנות לעבודה באן טיילור

מהן תכניות הטלוויזיה האהובות עליך להשראת בגדי עבודה?

קיצורי דרך נהדרים של אפל שיעזרו לכם בעבודה

מדריך למתחילים לבגדי ריקוד לוקסיה לגלות מוצלחים

מדריך למתחילים לבגדי ריקוד לוקס ללימוד מוצלח
03/09/2020, בהוצאת Alanic Global
אם הצטרפת לשיעור ריקודים בעבר האחרון, סביר להניח שראית רקדנים אחרים במדים. למרות שרכישת בגדי הריקוד הטובים ביותר יכולה להיות מאיימת למתחיל, אתה צריך להתנחם באמת שאתה לא לבד. כדי לסייע לך במאמץ שלך, אחד מפיקי בגדי הריקודים הבולטים בארה”ב אצר אוסף מסורתי לבעלי חברות הקמעונאות. בינתיים, נבדוק בבלוג למטה כדי להבין הרבה יותר על סוגי הבגדים השונים הדרושים לסגנון הריקוד המסוים.
ג’ֶז
הריקוד הזה צריך שיהיה לך חסד רב כמו גם גמישות. כשאתה מאמין לג’אז, אתה צריך להאמין לתלבושות סקסיות, בהירות, כמו גם מתאימות. ריקוד זה מתמקד בכל תנועת גוף, שמשמעותה שאתה דרישה ללבוש צמרות יבול, צמרות הלטר, מכנסי ג’אז, כמו גם מכנסיים קצרים. אינך יכול להסתכם בתלבושת הג’אז שלך ללא הנעליים הטובות ביותר, הנדרשות לגמישות.

ריקוד היפ הופ
זהו סוג של ריקוד בסגנון חופשי המאפשר לך להציג את הגישה שלך. מכנסי מטען, חותלות, כמו גם כובעי משאיות הם כמה מהמוצרים שרקדני היפ הופ לובשים. כילדה, אתה יכול לחבר את מכנסי הג’ינס המותניים הנמוכים שלך עם עליון יבול או תחתון טרנדי. לא משנה מה תבחרו ללבוש, וודאו שתוסיפו כמה היבטים של מקוריות כדי למנוע הופעה כמו כולם.
ריקוד בלט
כשאתה מזכיר ריקוד בלט לכל אחד, מוחם יעלה מייד תמונות של רקדנים רב -תכליתיים כמו גם עדינים בנוסף למהלכים חינניים. אם אתם מחפשים בגדים ללבוש במהלך השיעור, עליכם לבחור בפרקטיות. בחר בגד גוף קל כמו גם קשר אותו עם נעלי בית מתאימות כמו גם טייץ. טייץ ‘מצוין לרקדני בלט מכיוון שהם מציעים צדדיות כמו גם גורמים לך להרגיש בנוח כשאתה מבצע מהלכי ריקוד מאתגרים.

ריקודי אולם נשפים
ריקודי אולם נשפים זקוקים לשליטה עצמית כמו גם לשותפות. אם אתה רוצה להצליח כרקדנית אולם נשפים, אתה דרישה לקבל כימיה מצוינת עם בן / בת הזוג שלך. בדים זורמים, שמלות מסוגננות, כמו גם קופסי הלטר הם המעידים בריקוד אולם הנשפים. נשים מפונקות לאופציה בזכות מגוון המספרים המבריקים והנוצצים הקיימים.

Alanic Worldwide · מדריך למתחילים לבגדי ריקוד לוקס ללימוד מוצלח
ברייקדאנס
הריקוד הזה זקוק לך לשלב מהלכים אתלטיים עם חריץ רצפה כלשהו. אתה דרישה ללבוש בגדים נוחים במיוחד מכיוון שתבצע ספיני ראש. אימוני ניילון כמו גם מעילי ברדס מתאימים מכיוון שהם מצמצמים חיכוך.

האם אתה רוצה להשקיע בלבוש פעילות כמו בלאי ריקוד, בגדי כושר במרכז הסיטונאות וכו ‘. בדוק את המכלול ההולך וגדל של אחד המפיקים הבולטים כמו גם לחפש את חלקי הבגדים הדרושים בקטלוג. אינטראקציה בין צרכי התפזורת שלך לצוות הסיוע כדי לקבל שיעורי הנחה ברכישה. לכן ממהר!

תגיות:
בגדי ריקוד סיטונאיים
יצרני בגדי ריקוד
יצרני בגדי ריקוד
בגדי כושר סיטונאי

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

דו”ח ה- TPS של יום שישי Frugal: Walter Iris Bluit

דוחות ה- TPS היומיים שלנו מציעים תלבושת אחת המתאימה לעבודה במגוון מחירים. משום מה, כל מה שרציתי לפרסם היום אזל (העז אותו) או עד לגדלי המזל בלבד. BOO. החולצה האפורה והכחול בהיר נראית מעניינת, מקסימה וסוג מודרני – משום מה, אני רואה את זה עם קרדיגן כהה, מכנסי קרסול אפורים, ואולי מבטא ורוד חם או צהוב בהיר איפשהו – נעליים, שרשרת עדינה, צָמִיד. זה היה 108 דולר, אך מסומן היום ל 42 $ ב- Bluefly (Size S בלבד, Alas). חולצת וולטר איריס ראתה קטע נהדר שתרצה להמליץ ​​עליו? אנא שלח דוא”ל tps@corporette.com. PSST: אפשרות נוספת בגודל מזל גדול: חולצת החולצה הפפלום הזו לורן ראלף ג’רזי נבחרת נבחרת קוריאה בכדורגל לורן בנורדסטרום בגודל 10. ו-פרסמתי את זה בעבר, אבל לורן ראלף לורן מתאימים וחצאית התלקחות אצל מייסי נמצאת עכשיו עד 49 $ (הרבה מידות מידות עדיין נשאר). גבירותיי, האם מצאת עסקאות נהדרות לאחרונה? (L-4)
פוסט זה כולל קישורי סניפים ו- Corporetet® עשויים להרוויח עמלות לרכישות שנעשו באמצעות קישורים בפוסט זה. לפרטים נוספים ראו כאן. תודה רבה על תמיכתך!
אנו משתתפים בתוכנית ג’רזי אתלטיקו מיניירו Amazon Services LLC Associates, תוכנית פרסום שותפים שפותחה כדי להציע לנו משתמעת להרוויח עמלות על ידי קישור ל- Amazon.com ואתרים קשורים.
מכירות בגדי עבודה של הערה עבור 9.23.22 (המועדפים עלינו מודגשים!):
אן טיילור – 30% הנחה על הרכישה שלך (חלות בהכללות).
Amour Vert – מכירת סוף העונה, עד 50% הנחה (נהדר לחולצות משי ובגדים ידידותיים לסביבה).
רפובליקת בננה-חברים חצי שנתיים ואירוע משפחתי, 40% הנחה על רכישת מחיר מלא!
מפעל הרפובליקה בננה-חברים חצי שנתיים ואירוע משפחתי, 50% הנחה על רכישה!
J.Crew – ג’רזי ויסל קובה 30% הנחה הנחה על סגנונות מכירה
מפעל J.Crew – עד 50% הנחה על הכל; כל הג’ינס 49.95 $; עוד 15% הנחה על חולצות, חולצות טריקו ונעליים
לופט – 50% הנחה על הכל ומשלוח בחינם לחלוטין!
M.M. Lafleur – חסוך עד 80%
ניימן מרקוס – מכירת שיחות אחרונה, עד 75% הנחה!
נורדסטרום – מכירת הקיץ פועלת! חסוך עד 60% עד 9/12
SAKS השדרה החמישית – מכירת מעצבים, עד 70% הנחה!
ויקטוריה’ס סיקרט-חסוך 40-70% על 1000 סגנונות מכירה

מכירות אחרות של הערה:
באפי – עד 35% מהמצעים שלהם
מצנח-חסוך עד 40% הנחה על פריטי סיכוי אחרון

כמה מההודעות החדשות ביותר שלנו כאן ב- Corpororett …
12 עדכונים קלים למשרד

דרכים קלות לזכור לקחת את התרופות שלך

מה לרכוש לעבודה באן טיילור

מהן תכניות הטלוויזיה האהובות עליך להשראת בגדי עבודה?

קיצורי דרך נהדרים של אפל שיעזרו לכם בעבודה

כמה ימי חג בתשלום אתה מקבל כל שנה?

אני לא חושב שניהלנו את השיחה הזו בעוד כמה שנים, אז בואו נדון: איזה “זמן חופשה” מגיע עם העבודה שלך? מה קורה אם אתה לא לוקח את הזמן? כמה זמן הורדת בשנים האחרונות, כאחוז ממה שאתה זכאי? (אם החברה שלך מאפשרת עבודה מרחוק, האם לעובדים מרוחקים יש את אותן חבילות/ציפיות של זמן לחג כמו עובדים במשרד?)
ראיתי ארבעה סוגים עיקריים של ימי חג בתשלום שניתנו על ידי חברות:
הרוויח את זמן החג שלך: אתה צריך לעבוד כדי להרוויח את זמן החג שלך. במשרד קטן יותר, ניתן לאסור על השכרה חדשה יותר לקחת חופשות משמעותיות, במיוחד סביב חגים, מכיוון שהרבה יותר חברים בכירים יקבלו בחירה ראשונה כאשר הם ייקחו פסק זמן. ימי מחלה עשויים “להתמזג” קצת עם חופשה. (פשוט ראיתי מישהו מצייץ על איך היא עבדה רצון של זיליון ימים בזמן שניסתה “לחסוך” לחופשת הלידה שלה. WHEE …)
השתמש בו או תאבד אותו: החברה שלך עשויה לתת לך מספר מוגדר של ימים לחג – ואם אתה לא משתמש בו תאבד אותו. מניסיוני, אנשים עם החבילות האלה הם אלה שהכי לוקחים חופשות, גם אם הם סתם סקיציות רגועות, מכיוון שזה חלק מתרבות החברה שכולם לוקחים את מספר החופשות הזה.
מתגלגל על ​​זמן חג: חברות מסוימות מעניקות מספר מוגדר של ימי חג, וימי החג האלה יכולים להריץ משנה לשנה השנייה אם הם לא נעשה שימוש. זה יכול להיות אידיאלי במצב כמו מגיפה, שבה הנסיעות יכולות להיות קשוחות – אבל גם אם אתה רוצה לבנק את ימיך, לטיול גדול (ירח דבש!) או להאריך חופשת לידה מוגבלת, במיוחד עם חברה קטנה בה FMLA לא חל.
ימי חג “ללא הגבלה”: היתרונות האלה נראים כאילו הם יהיו פנטסטיים בהתחלה מכיוון שווווו, חופשה ללא הגבלה! אבל מניסיוני הרבה אנשים בעבודות אלה לוקחים פחות חופשה מאנשים עם ימי חג מוגבלים. אני חושב שזה קורה מכמה סיבות שהגדולות בהן נוגעות לתרבות החברה – בלי המנטליות “השתמש בה או לאבד אותה”, הרבה אנשים פשוט לא יוצאים לחופשה. (בצד ההפוך, אני מכיר חבר אחד של חבר שהוא המנהל הבכיר במתקן לבריאות שלקח ככל הנראה 10 שבועות של חג בין ינואר 2021 לעכשיו … אז אם אתה יכול לקחת את זה, טוב בשבילך!) אם אתה שיהיה לך ימי חג בלתי מוגבלים, אשמח לשמוע כמה הרבה מכם לוקחים, ומה “מספר סביר של ימי חג” הוא (באופן לא רשמי) בקרב עמיתים לעבודה.

אז בואו נדון, קוראים: איך נראים יתרונות החג שלך? האם למשרד או לצוות שלך יש כללים (כתובים או אחרת) על מי יכול לצאת לחופשה באיזו שעה? לבסוף, כמה חג קיבלתם בשנים האחרונות (וכמה אתם מתכננים להשתלט על 12 החודשים הקרובים בערך)?
מאגר צילומים באמצעות סטנסיל.

האם בגדי אימון חכמים (סוף סוף) נכנסים למיינסטרים בשנת 2019?

האם בגדי אימון חכמים (סוף סוף) נכנסים למיינסטרים בשנת 2019?
16/01/2019, הועלה על ידי Alanic Global
במשך זמן רב, בגדי אימון חכמים משמיעים את הרעש האידיאלי בשוק ויוצרים את כל ההייפ והציפייה עבור הקונים הרגילים. הם יהיו ‘זה’ בסצנת הכושר, חזו המון תושבי שוק ואנליסטים. עם זאת, לובשים אלה עדיין עומדים בכושר בשוק המיינסטרים.

השאלה היא עכשיו, האם 2019 יכולה להיות השנה שלהם? האם בגדי אימון סיטונאיים חכמים סוף סוף ייכנסו לזרם המרכזי השנה? האם תזזיתות הכושר יחליקו בתלבושות יקרות למדי למשטר הרגיל שלהם?

טכנולוגיות אימון מתקדמות- האם הלקוחות נמכרים?
בגדי האימון החכמים ‘חכמים’ מכל הבחינות. טק מתקדם, הם מיומנים היטב כדי לעקוב אחר היבט שונה בשגרת הכושר שלך ובביצועים הכלליים שלך, כולל הכל, החל מקצב הלב, רמת החרדה ותפוקת האנרגיה ועד פעילויות נשימה ופעילויות שרירים. ובניגוד לגאדג’טים לבישים, לובשים אלה נוחים לספורט וקל לאימון בהם.

אבל אפילו עם פונקציונליות גבוהה, לובשים אלה עדיין מקסמים את לקוחות הקצה, חובבי הכושר. למה?

מחיר בגובה שמיים-בעוד שילני אימון חכמים עברו דרך ארוכה, הם עדיין יקרים מאוד מהישג ידם של רוב הצרכנים הרגילים. ולמעשה, זה אחד הנושאים הגדולים ביותר מדוע הם עדיין אורבים מאחורי אור הזרקורים.
זנים מוגבלים – חלפו הימים שבהם אנשים עדיין נתלו בביצועים ובערך השירות של לובש הכושר. אופנה היא מכריעה אפילו בחדר הכושר, על שיעורי מסלול ויוגה. בהתחשב בבגדי אימון חכמים זמינים בזנים מוגבלים, הם לא מצליחים להשיג צורך זה.
לובש Athleisure עדיין שולט בסצנה – העולם עדיין תחת הקסם של לובש Athleisure. ועם המותגים המובילים כמו Alanic מציגים זנים חדשים באוסף שלהם כל שבוע אחר, הביקוש שלהם גבוה בדיוק כמו שהיה שנה אחורה. מעטים באמת מוכנים ללבוש ללבוש אימון חכם.

כמובן שבשנים הקרובות, הילוכים כושר חכם יתפוס בשוק. עם זאת, לפי המראה, חובבי הכושר הרגילים עדיין מתכננים למגוון הידידותי לתקציב ואלגנטי של הלבוש אימונים.

לכן, אם אתה בעל שירות בגדים, תירגע; אין צורך לקפוץ ולרכוש הילוכים חכמים. המשיכו במגמות המיינסטרים הנוכחיות, חייגו יצרנית טובה ומלאי את המחסן שלכם עם בגדי כושר סיטונאיים רגילים.

תגיות:
לבוש כושר סיטונאי
בגדי אימון סיטונאיים
בגדי אימון סיטונאיים
בגדי אימון סיטונאיים ארה”ב

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

ללכת לרחבה או ללכת הביתה!

מכנסי רגל רחבה מוגזמים יכולים להיות מאיימים. שליטה כיצד ללבוש מכנסי רגל רחבים עוסקים באיזון ובפרופורציות. כדי להשיג מראה מוארך, התאם אותו עם נעלי עקב גבוהות. לשילוב של מכנסיים בעלי מותניים גבוהים ורגל רחבה יש דרך נהדרת ליצור מראה מוארך ורזה. המכנסיים שלי בפוסט זה הם תערובת של רגל גבוהה ורחבה גבוהה. זיווגתי את זה עם עקבים 5 אינץ ‘מארכים מדי את הרגליים וחלקו העליון של יבול כדי להדגיש את המותניים מבלי לחשוף.
יש כל כך הרבה דרכים ללבוש מכנסי רגל רחבים הכוללים זיווג זה עם עליון יבול בדיוק כמו המראה הנוכחי שלי או להתאים אותו לחלק העליון או בחולצה שתוחב במכנסיים. אם אתה לובש טופ מגושם, תחב בחלקו החלקים כדי ליצור איזון.
מה אני לובש:
קפוצ’ון יבול: הנה, דומה כאן/אוהב את זה כאן
אליס + מכנסי אוליביה: הנה, דומה כאן, אוהב את זה כאן, כאן
ז’קט זארה: דומה כאן וכאן, עוד כאן
תיק בוי: הנה
עגילים: כאן
קנו את המראה שלי

< >

JavaScript מושבת כעת בדפדפן זה. הפעל אותו מחדש כדי להציג תוכן זה.

אתה יכול גם ליהנות:

איך ללבוש ג’ינס תחתון פעמון גבוה

שמלת הנצנצים הטובה ביותר לשנה החדשה …

לבוש האורח הכי טוב והשיקי ביותר

התלבושות הטובות ביותר ללבוש לוולנטיין …

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות ועדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

הכוכבים הטובים ביותר לשנת 2019 נראים בקיץ עם שמלת הדפוס

הטובים ביותר לשנת 2019 כוכבים 2019 נראה עם שמלת הדפוס – ובואו נהיה אמיתיים, אתה יכול גם לנצל את מצב מזג האוויר החם עם תלבושות טרנדיות להפליא שיגרמו לך להיכשל בזיכור את העולה טמפרטורות בחוץ.

טוניקת כריסי טייגן
כאשר זה נוגע לזיווג המראה שלך עם התסרוקת האידיאלית בהשראת קיץ, בחר גלים רופפים, חופים או תלתלים לא מסודרים. יש לנו מכוסה בסיבוב של המראה הקיץ הכי טרנדי עם שמלת הדפס שתאמץ את ימי השמש לפנינו.

המלכה לטיסיה של ספרד
מלכה לטיסיה של שמלת הדפס ספרד
פנלופה קרוז
שמלה משובצת אוליביה
שמלת הדפס של מגהן מרקל
מרגוט רובי
שמלת הדפס של מאיה מיטשל
שמלת הדפס של מקנזי פוי
קייט מידלטון
שמלת הדפס של קייט מידלטון
קרולינה קורקובה
שמלה רקומה של אמה רוברטס