סוגי חולצות טריקו של פלנל לנשים כדי להשיג את אופנת הגראנג ‘: רעיונות סגנון

סוגים של חולצות טריקו של פלנל לנשים כדי להשיג את האופנה הגראנג’: רעיונות סגנון
12/04/2018, הועלה על ידי Alanic Global
משובץ פלנל הוא ככל הנראה אחד משילובי הבד והדפוסים הנמצאים בכל מקום שנראה שם בסצנת האופנה לנצח. עם הקונוטציות המוצלחות והפאנק שהדבר מחזיק, פלנל כבד הופיע במאה ה -17 באמריקה, מהשימוש בשמלות לחיילים במלחמת האזרחים, להתמזג עם דפוסי צ’ק שהודעו מהטרטן הדפסים משובצים של ההיילנדים הסקוטיים. בשנות השבעים המרד המשובץ הביא את סגנון ללבוש חולצות טריקו משובצות נשים הקשורות לקשר עם מכנסי ג’ינס ואילו בשנות התשעים, אלה בדקו חולצות טריקו באיכות גבוהה לסמל הפופולרי של תנועת הגראנג ‘בעולם של מוזיקה. מכיוון שאז, משובץ לא הפסיק לקשט את הקהל המסוגנן, כאשר מעצבי הקוטור מייצרים חולצות טריקו של פלנל נשים לנשים קדימה, נושאות גוון של יראת כבוד, בגלל נסיעה ברכבת ההרים שהיא עדה.

חשבתי שיש פעם תקופה בה חולצות טריקו משובצות של פלנל רק סימלו את אותם חתך, צורה, דפוס וצבע, אך כיום עם התפתחות סצנת האופנה, הפלאנים המשובצים הידועים לנצח קיבלו מהפך מהמעצבים מהשורה הראשונה ומרכזי ייצור סיטונאיים. לפיכך, כדי להשאיל לך כמה רעיונות לשחק איתם בזמן שאתה רוצה לקנות את יסודות הארון האלה, הנה כמה קטעים חיוניים שעליכם לשקול:
1. עבור הפאנק שבתוכך: פלנל משובץ קצוץ
אם אתה מותש מאותו התנהגותך הנשית הישנה, ​​הגיע הזמן לבחור שינוי מוחלט באופנת הפאנק והגראנג ‘של שנות ה -90. הרם מראה גולמי וכפרי עם חולצת פלנל רגילה קצוצה, מצוידת בצווארונים חכמים וכיסי SANS. שרוול מלא או שרוול מלא פחות, ניתן לערום את היצירה הזו בשילוב צבע כהה או משהו בגוון עדין. יהיה זה עם חצאית עיפרון, חצאית זורמת ארוכה, MIDI או מכנסיים קצרים, הפלנל הקצוץ הזה יסיר אתכם בעמדה בסגנון פועם ובחוף הים או למסיבות הבריכה, ההרכב הזה יראה את החביב עליכם.

2. לכו חכמה ברשלנות ברחובות: חולצה משובצת מתוקה מונוכרומטית
חולצות טריקו מתוקות בהשראת גברים מקושרים מזדמנים נראים מעוררי השראה כשנשים מעימות אותן ברשלנות עבור קניות קלות קניות או תאריכי קפה. מה עם כפתור פלנל משובץ משובץ מונוכרומטי משובץ במונוכרומטי למטה עד המותניים, אשר ייתן לך מהות בסגנון נונשלנטית עם כשרון ויוצא יוצא דופן? הכי טוב עבור החורפים הקלים, הם יכולים להיות משותפים עם ג’ינס קשוח או שניתן ללבוש אותם פשוט כשאתה יוצא לחוף הים בקיץ. שילוב הצבעים בשחור לבן יעזור לכם לשאת עמדות טומבויית כשאתם קושרים במותניים, אידיאלי לעשות את אופנת הגראנג ‘, ולצוות אותו עם נעלי ספורט או נעלי בד ולא עקבים נעימים!
3. אפילו רופיאן יכול להראות עור: קח משובץ צבעוני על גזרת
הוסף קצת קצה למראה הגראנג ‘שלך עם משהו טרנדי וסקסי, בהתאם לשיגעון האופנה האחרון של מופע העור. מעוטר במחשוף עמוק V צולל, זה תופס פלנל משובץ צבעוני חתוך, ישפר את הצד הנשי שלך, תוך שמירה על מעיים ואלמנטים של פאנק שלמים. מעצבי חולצת הטריקו המובילים של פלנל הנשים מייצרים את הפלנלים הגזרים הצבעוניים האלה עבור הנשים שאוהבות להתלבש באלגנטיות!

תגיות:
חולצות פלנל של נשים סיטוניות
חולצת פלנל נשים
חולצות פלנל משובצות נשים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *