מה ללבוש למסיבת שיבה הביתה

הבית שמגיע הוא אירוע צפוי נרחב בכל בתי הספר התיכוניים. ואם שלך עולה, סביר להניח שאתה לא מסוגל להיפטר מהתחושה המסורבלת הנרגשת הזו שיש לך! כן, זו ההזדמנות שלך לרקוד בלילה נראה מדהים ומפואר. אבל, רגע, איך, מה ..? מה ללבוש לשיבה הביתה, איך לבחור?! כן, נשאלת השאלה.
[קרא גם: מה ללבוש בנשף]

ובכן, הפסק את הדאגות שלך מכיוון שציבנו כמה הצעות ותלבושות יוצאת דופן עבורך הגאלים שיגרמו לך להרגיש גם להיראות מרהיב לריקוד השיבה שלך.
הצעות לשמלות ללבוש ללימודים הביתה
ראשית דברים ראשונים שאתה סוג של גופך צריך להיות מצוין. באיזו קטגוריה אתה נכנס – חזה, בצורת תפוח, ג’רזי פיורנטינה דקה, בצורת זכוכית שעה, בצורת אגס או עדין? איך זה משנה? ובכן … נסביר, ויחד עם זה אנו נותנים כמה רעיונות לשמלות ללבוש לשיבה הביתה (אם גופך הוא מהסוג הספציפי הזה). תמשיך לקרוא –

בנות חזה
מראה של גוף – חזה גדול וירכיים צרות.

איזו שמלה – השמלה צריכה להיות מסוגלת לאזן את החצי העליון הכבד שלך עם החצי התחתון הדק שלך ולהדגיש את הפנים שלך, במקום חיק. בחר שמלות שמוסיפות עקומות למותניים. תכונות אחרות-קשורות עבות או חצאים, V או U מחשופים וחצאית קו A וצבע כהה של השמלה.
שמלות לבחירה – שמלות באורך הרצפה, עטוף שמלת שתייה מעורבת, שמלה נצנצים, שמלה קצרה, שמלה ללא גב.

בנות בצורת תפוחים
מראה גוף – רבים ממשקלכם נמצא באמצע.

בנות רזות
מראה גוף – מסגרת הגוף הכוללת דקה.
איזו שמלה – שמלה צריכה להיות כזו שהיא מציגה את הגובה והגוף הרזה שלך; מכאן שעדיף קצר. כמו כן, שמלות עם חגורות או חריץ יוסיפו עקומות לגופכם.
שמלות לבחירה-שמלה מגובה פתוח, שמלה ארוכה, שמלת צוואר V נמוכה, שמלת צוואר גבוהה קצרה, שמלה קטנה

בנות בצורת זכוכית
מראה של גוף – חזה וירכיים פרופורציונאלי, מפותל ויש להם רגליים ארוכות.
[SC: בינוני]
איזו שמלה – זקוקה לשמלה המגדירה את אזור המותניים שלך ומשפרת עוד יותר את דמות גופך. חפש שמלות המותאמות, עטופות או שיש להם מחשופים רחבים.
שמלות לבחירה – שמלת תחרה קצרה של טול, שמלה צווארית עם שרוולים עם שרוולים, שמלה סטרפלס, שמלה עם חריץ, שמלה צווארית.

בנות בצורת אגס
מראה של גוף – ירכיים גדול יותר מהחזית שלך.
איזה סוג של שמלה – שמלה להגברת אזור החזה שלך נדרשת, ובסך הכל הרמוניזציה של הצורה. יש לבחור שמלה סטרפלס או שמלת קו א-קו.
שמלות לבחירה – שמלה סטרפלס, שמלת מותניים של האימפריה, שמלת גב חתוכה, שמלת מסיבות חג, שמלת אורך הרצפה.

בנות עדינות
הופעת גוף – כל הבנות הקצרות, קצרות במיוחד מהגובה של 5’3 ‘.
איזה סוג של שמלות – שמלות קצרות ומתאימות לחלוטין יחד עם עקבים גבוהים כדי להעניק לך קצת גובה.
שמלות לבחירה-שמלת שתייה מעורבת בתחרה, שמלת שוליים, שמלת צווארון V, שמלה בגוף תחרה, שמלה עם גב תחרה.

יתכן שאתה תוהה כיצד הרעיונות שניתנו בפועל עוזרים. ימין? ג’רזי נבחרת ברזיל בכדורגל ובכן, אם הוצעתם ללבוש שמלות עם רצועות עבות או עצירות זה לעזור לתת את תמיכת החזה שלכם. מחשופי v או u הם לגרום לחזה להופיע מוגבר. חצאיות קו מעניקות צורת גוף מאוזנת. שמלות עם צבעים כהים יותר מעניקים אפקט הרזיה.
[קרא גם: תסרוקות נשף לשיער ארוך] כך שאתה מוכן מאוד לצאת לקניות כדי לבחור את שמלות הבית הטובות ביותר למסיבה ולריקוד! תיהנו לצאת עם הבנות שלכם ותקפידו לנסות את כל מה שתבחרו! אל תיקח איתך חבורה שלמה של בנות (יותר מדי מהומה!); בחר כמה מחבריכם הטובים שיש להם טעם יוצא דופן באופנה. חפש בקטע שמלות האירוע המיוחד בחנות אחר השמלה האידיאלית. כמו כן, אל תשכח לבחור ג’רזי באיירן מינכן כמה אביזרים מדהימים כדי לבחור את התלבושת שלך. אתה יכול אפילו ללבוש סרפ עם שמלה ארוכה. השג את הכל אידיאלי – שמלה, נעליים, תכשיטים, בושם ותיק. ואתה מוכן – לקבל, להגדיר ולהיות מדהים!
מקור תמונות: Pinterest.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *