תלבושות הולי ורעיונות סטיילינג כדי להיראות מלאי חיים ומלאי חיים!

זוכרים המנוני בוליווד הולי צלצלו בברס בהג ‘צ’ונארוואלי לבלם פיצ’קארי ג’ו טון מוג’ה מארי? אין כמעט אינדיאני או NRI שלא זוכר את השירים השובבים והפיליים האלה ערב הולי. שום דבר לא יכול לשטוף את הקסם והאניגמה של הקמיז והדופטה הלבן והלבן ביותר לנשים וכמעט דודה בצבעו של קורטה פיג’מה לגברים. זה כאשר הכיף מתחיל ובזמן אמת. בנוסף זו דוגמה הטובה ביותר לתלבושות הולי ורעיונות סטיילינג.

כולנו יודעים שהולי הוא פסטיבל שמחזיר את הצבע בחיינו אחרי החורפים המשעממים. מבחינה אופנתית, הולי מעלה את הרוחות בדרכים הבאות-דרך קוד לבוש פסטיבל הולי, תסרוקת חמודה להולי, אביזרים ללבוש בהולי והנעלה להולי. האם אתה חושב שבשמים נדרשים כשכולם בודקים סיכוי למרוח אותך גולאאל? לא … אבל כן כמות איפור כלשהי יכולה לעשות ביום ההולי אם אתה רוצה להיראות הכי טוב שלך.

מקור: simaayafashions.weebly.com סנס הולי שם, כך גם הצורך בהשראה בסגנון. כדי לעזור לך להחליט על תלבושות ורעיונות סטיילינג, הנה כמה טריקים ורעיונות מעניינים להתלבש בצורה מסוגננת ועם זאת בנוחות.
מקור: Thatboohogirl.com Style Inspo עבור הולי:
לאלו מכם שיש להם חיבה להתלבשות נוחות, מדוע לא לקחת קצת השראה בסגנון מהדיפיקה פדוקונה המהממת?
מה אתה ג’רזי קאשימה אנטלרס צריך לעשות אז?

הופכים לחם על ידי ספורט טי טי מלא חיים עם זוג מכנסיים חמים, כמו שהיא עשתה בשיר ‘בלם פיצ’קארי’.
רוצה להוסיף טוויסט קטן לקוד הלבוש הזה של פסטיבל הולי?

אם אתה חושב שהולי זה לא הזמן להתהדר ברגליים הארוכות שלך אז צוות טי עם כמה פיג’מות נוחות. זה יעזור לך לאבטח את עורך מההתקפה של הצבעים העקשניים. תודה לנו על רעיון הסגנון הזה שיעזור למזער את ג’רזי מילאן מאבקי חדר המקלחת שלך להסרת כל אותם כתמי צבע.
מקור: MakeupandBeautyblog.inswords of את החוכמה עבורך –

הימנע מלבישת בגדים שקופים ודבקים בהולי מכיוון שאתה בטוח נרטב ולהרגיש לא בנוח.
הבד הטוב ביותר להולי:
אין ספק שזה כותנה. זה שומר על קור רוח בזמן שאתה נהנה מהכיף החיצוני שהפסטיבל מביא. עבור הולי, אתה יכול להתלבש בשמלת כותנה מלאת חיים העשירה בצבעים והדפסים כדי להוסיף את אותו מקף חיות חגיגות לחגיגות החגיגיות שלך. התלבושת ההולי של עליה בהט ב’2 מדינות ‘היא דוגמה הטובה ביותר להתנפנף במראה ההודי-מערבי או שתוכל לתרום חצאית מלאת חיים עם התלקחויות ועדיין להיראות מסנוורת. אבל אם אתה רוצה להפחית את הנזק לעור שלך בגלל הכימיקלים והשיזוף, אז בלי מחשבה שנייה קדימה וזווג מכנסי פשתן עם קורטה קצרה או פלאצו עם קורטה ארוכה. וודא שאתה בוחר טופ שיש בו שרוולים מלאים.

מקור: BollywoodLife.com ואז יש גופייה צבעונית וחצאית אתנית. תלבושת הולי אופנתית, עם נגיעה של מסורת. בכך, הדגיש את השמלה הזו עם צמידים צבעוניים ותכשיטים פאנקיים.
מקור: יפה ללבוש אטני עבור הולי:
אם בלאי אתני הוא הקריאה שלך לאירועים חגיגיים, צא בדרך הבוליווד על ידי בחירת אנסמבל לבן-לבן א-לה רקה בשיר ‘Rang Barse’. זהו טרנד ירוק -עד אשר יוודא שאתה נראה הכי טוב שלך!
ומה זה? ללבוש קורטה צ’יקנקארי לבן פריך עם חותלות עיקרי. רוצה קצת יותר טוויסט? התאם את הקורטה הלבנה וחותלות עם דופטה הדפסת בנדאני צבעונית.
[SC: בינוני]
תלבושות לבנות עובדות כקנבס הטוב ביותר לצייר את העיר אדומה על הולי עם חברים ובני משפחה. אתה יכול אפילו לבחור קורטי לבן ולהתקדם אותו עם ג’יג’ינגס.
רוצה לעשות את זה צעד אחד קדימה?
אתה יכול פשוט להוסיף דופטה או צעיף צבעוני של עניבה וצבע כדי להוסיף את הצבעים הבחירה שלך לבחירת ארון הבגדים הקלאסית שלך ולהשתמש בה כדי לאבטח את המנעולים השופעים שלך.
מקור: thatbohogirl.com נוגעות להולי:
אופנת הולי דורשת טוויסט. אתה צריך להיות מבולגן עם צבעים ומים בו זמנית נראה הכי טוב שלך. ולאביזרים ללבוש בהולי יש המון מה לעשות כדי לעזור לך למסמר את המראה. הנה איך:
כובעים ובנדנות: הפתיעו את המשפחה והחברים שלך כשאתה לובש את כיסוי הראש הטוב ביותר (כובע אלגנטי או בנדנה מודפסת) עם הבגדים שלך ההולי הזה. זוהי דרך HEP לעצב את התלבושת שלך. בנוסף אתה בסופו של דבר מגן על שיערך.
מקור: femina..comsunglasses: אתה לא יכול ללכת לצבע עיוור על הולי אבל אתה בהחלט יכול להוסיף את הזוהר הנוסף הזה לבגדים שלך על ידי לבישת משקפי שמש. התבונן בכוכב במסיבת ההולי שלך על ידי לבישת אחת מאותן סאניות מדהימות. ההליכה על התעופה הקלאסית בהחלט תעזור לך לגנוב את אור הזרקורים. כמו כן, כשאתה לובש משקפי שמש תוך כדי משחק עם צבע על הולי, זה מוודא שהעיניים שלך מוגנות מפני הכימיקלים הקיצוניים.
מקור: penguinindiablog.wordpress.com flops flops: ג’רזי פלומיננסה לפסטיבל השובב, האם אתה מתכוון ללבוש אחד מאותם סנדלים או משאבות מפוארים? אל תעשה את זה. הולי הוא אותו פסטיבל אחד שנותן לך הזדמנות ללבוש ולהשוויץ על הנעלה שלך להולי. אז עשה זאת על ידי לבישת כפכפים אניnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *